سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه فوتبال ایران خبر داد

بازديد تصادفي نمایندگان کنفدراسیون آسیا از باشگاه‌هاي فوتبال ايران در شهريور ماه

عزيز محمدي از بازديد تصادفي نمایندگان کنفدراسیون آسیا از باشگاه‌هاي فوتبال ايران در شهريور ماه سال جاري خبر داد و گفت: تکلیف سهمیه‌های آسیایی در زماني که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران حضور یابند مشخص می‌شود.

"عزیز محمدی" در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدارک باشگاه‌های فوتبال ایران چندی پیش به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد اما مسئولان AFC هیچگونه جوابی را به ما ابلاغ نکردند بنابراين فکر نمی‌کنم در این زمینه مشکل خاصی داشته باشیم.

وي با اشاره به اينکه تنها چند نقص کوچک در استادیوم‌های غدیر اهواز، دستگردی، تختی، شهید عضدی رشت و ملوان به چشم می‌خورد، بر مرتفع شدن سريعتر اين مشکلات تاکيد ورزيد و ادامه داد: نمایندگان کنفدراسیون آسیا قرار است در تاریخ 23 شهریورماه به ایران بیایند و به صورت تصادفي و گزينشي از باشگاه‌ها بازدید کنند.

رئيس اتحاديه فوتبال ايران تصریح کرد: باشگاه‌هایی که فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت داشتند هیچگونه مشکلی در مدارک خود نداشتند اما نگرانی ما در مورد تیم‌های تازه وارد به لیگ برتر بود که مدارک آنها نیز مانند سایر باشگاه‌های فعال ما کامل بود و باید دید که نظر مسئولان کنفدراسیون آسیا در این زمینه چیست.

محمدی افزود: امسال تکلیف سهمیه‌های آسیایی مشخص نبوده و معلوم نیست که به هر کشور چند سهمیه اختصاص می‌یابد زیرا با توجه به تغییراتی که در کنفدراسیون آسیا بوجود آمده ممکن است مسئولان فعلی، کشورهای دیگری را نیز جزو سهمیه آسیا قرار دهند اما به هر حال همه چیز در زماني که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران حضور یابند مشخص می‌شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.