سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل بازار عزم جدي فرمانداري شهريار

معاون برنامه‌ريزي فرمانداري شهريار گفت: مجموعه فرمانداري و مسئولين اين شهرستان، در راستاي تنظيم بازار و کنترل نرخ قيمت‌ها، در حد توان از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.

تبارکي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه اقدامات مسئولين اين شهرستان به منظور کنترل نرخ قيمت‌ها و تنظيم بازار، در راستاي حمايت از اقشار کم درامد و تسهيل تامين کالاهاي اساسي شهروندان موثر بوده تصريح کرد: به صورت مقطعي و در مواقعي که با مناسبت‌هاي گوناگوني اعم از شب عيد يا ماه رمضان رو به رو بوده‌ايم، نمايشگاه‌هاي عرضه کالاها و اقلام غذايي اساسي بر پا شده که تا حدود بسياري نيز در رسيدن به اهداف مورد نظر با موفقيت همراه بوده است.
وي در ادامه افزود: نمايشگاه رحمت در ماه رجب و يا برپايي نمايشگاه ضيافت در ايام ماه مبارک رمضان به منظور توزيع کالاهاي اساسي از قبيل برنج، گوشت، مرغ و... از نمونه تمهيدات اتخاذ شده است که به فضل الهي با استقبال شهروندان نيز روبه رو شده است.
تبارکي در نهايت تصريح کرد: عزم و تلاش مسئولين زيربط در شهرستان شهريار به ارائه خدمت صادقانه به مردم شريف اين منطقه استوار است و اميد آن مي‌رود با تدابير اتخاذ شده در اين منطقه حداکثر اهداف مورد نظر در اين راستا محقق گردد./ل
برچسب ها: بازار ، شب ، عید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.