سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنیسور ایرانی الاصل مقیم آلمان:

در آمل گرما زده شدم/ پوشیدن پیراهن تیم ملی برایم افتخار است

البرز اخوان گفت: از اینکه به عضویت تیم ملی در آمدم بسیار خوشحالم و امیدوارم به هدف اصلی مان در رقابت های دیویس کاپ دست پیدا کنیم.

البرز اخوان تنیسور ایرانی الاصل مقیم آلمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت های دیویس کاپ در تهران پیگیری می شود و بنده نیز پس از عضویت در تیم ملی در این تمرینات حضور پیدا کردم.

وی افزود: زمانیکه از سوی کادر فنی به تیم ملی دعوت شدم بسیار استقبال کردم چرا که پوشیدن پیراهن تیم ملی برایم یک افتخار است و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم در رقابت های دیویس کاپ به هدف اصلی مان که صعود به دسته 2 آسیا و اقیانوسیه است دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در نخستین حضورم پس از حضور در ایران رقابت در مسابقات جایزه بزرگ آمل بود که به دلیل گرما زدگی و آماده نبودن نتوانستم نتایج قابل قبولی را بدست آورم اما خوشبختانه با توجه به روند رو به رشدی که در تمرینات تیم ملی داشتیم در شرایط بهتری قرار دارم و می خواهم خود را در رقابت های جام رمضان محک بزنم.

اخوان ادامه داد: با پایان اردوی آماده سازی در تهران راهی مسابقات 2 هفته ای فیوچرز می شویم که به اعتقاد من کمک بزرگی به آماده سازی هرچه بیشتر تیم ملی می کند و با پایان این رقابت ها نیز اردوی یک هفته ای را در کیش خواهیم داشت تا با آمادگی خوبی در دیویس کاپ حضور پیدا کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ شناختی از حریفانمان در مسابقات دیویس کاپ ندارم اما با توجه به اینکه احمدوند سرمربی با تجربه ای است ایران شانس زیادی برای صعود به دسته 2 آسیا دارد./مح

برچسب ها: تنیس ، اخوان ، آلمان ، دیویس کاپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.