سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزي بعد از حضور در ليگ عراق:

عاشق پينگ پنگ هستم و تشنه مسابقه! / حاضرم در ميدان اصلي بغداد هم مسابقه بدهم

بازيکن تنيس روي ميز کشورمان گفت: از آنجايي که در ايران مسابقه اي نداريم مجبور شدم به ليگ عراق با آن شرايط امنيتي پايين بروم.

افشين نوروزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه بعد از مسائلي که سال گذشته برايم به وجود امد و مدتها از شرکت در مسابقات و حتي اردوي تيم ملي محروم بودم تصميم گرفتم به ليگ عراق بروم و بدون در نظر گرفتن مسائل مالي فقط مي خواستم خود را محک بزنم.

وي ادامه داد: من در 10 بازي دوم ليگ به تيم پيوستم و حضور موفقي داشتم و موفق شدم بسياري از پينگ پنگ بازان ايراني حاضر در ليگ  عراق را نيز شکست دهم و تيممان اکنون در صدر جدول قرار گرفته است.

نفر سوم پنگ پنگ ايران در رده بندي فدراسيون جهاني در پاسخ به  اين سوال که علت روي آوردن بازيکنان ايران به ليگ عراق چيست گفت: بازيکنان ايران تشنه رقابت هستند اما در شرايط فعلي در کشورمان مسابقه اي برگزار نمي شود، رقابتهاي برون مرزي هم که مختص چند نفر به خصوص است و ساير پينگ پنگ بازان از اين امکانات محروم هستند حتي اردوهاي تيم ملي هم گزينشي شده است  و اگر قبلا بيشتر بازيکناني که اکنون در ليگ عراق بازي مي‌کنند فرصت تمرين در اردوي تيم ملي را داشتند ديگر اين امکان را هم از آنها گرفته اند و به همين دليل حضور در ليگ عراق را غنيمت شمرده ايم.

نوروزي افزود: کيفيت بازي پينگ پنگ بازان ايران نسبت به بازيکنان عراق بالاتر است و اين نشان ميدهد که آنها سرمايه گذاري مي‌کنند تا سطح پينگ پنگ را در کشورشان ارتقا دهند.

نوروزي به شرايط امنيتي پايين عراق اشاره کرد و در اين باره گفت: پينگ پنگ بازان ايران به قدري به اين رشته ورزشي علاقه مند هستند که حاضر مي شوند شرايط امنيتي پايين عراق را تحمل  کرده و به ‌آنجا بروند، مسابقات اين دره به ميزباني نجف برگزار شد حتي اگر رقابتها در ميدان اصلي بغداد هم باشد به خاطر عشقي که به پينگ پنگ داريم مسابقه دادن را از دست نخواهيم داد.

بازيکن تنيس روي ميز در خصوص وضعيت فعلي خود اذعان داشت: در حال حاضر در ليست سياه فدراسيون قرار گرفته ام و با وجود اينکه نفر سوم بازيکنان ايران در رنکينگ فدراسيون جهاني هستم دو سال است که در هيچ مسابقه بين المللي شرکت نکرده ام البته خدا را شکر ميکنم که با وجود  اين شرايط باز هم فاصله اندکي با نفر دوم رنکينگ که حضور در بسياري از تورنمنت هاي برون مرزي را تجربه مي کند دارم .

وي خاطرنشان کرد: کادر فني تيم ملي بايد برنامه ريزي صحيحي داشته باشد و بداند که در پينگ پنگ جوانان مستعدي حضور دارند که در صورت اتکا به انها اينده درخشاني در انتظار اين رشته ورزشي خواهد بود اما در شرايط فعلي تمام سرمايه گذاري ها روي يکي دو نفر خاص است که باعث مي شود فشار زيادي روي اين نفرات هم وارد باشد.

نوروزي به کسب عنوان هشتمي ايران در مسابقات قهرماني آسيا 2013 کره جنوبي اشاره کرد و در اين باره گفت: به نظر من بهتر بود فدراسيون به جاي اينکه به کسب مقام هشتمي آسيا افتخار کند و به همين قانع باشد با برنامه عازم مسابقات قهرماني آسيا مي شد و نفرات ديگري نيز با آمادگي صد در صد همراه تيم به  کره جنوبي اعزام مي شد و بدون شک مقامي که به دست مي آورديم ششم يا هفتم بود./آق
برچسب ها: نوروزی ، پینگ پنگ ، بغداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.