سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدهکاران به دنبال اجازه ورود در ليگ سيزدهم

هشت تيم بدهکار در فدراسيون فوتبال جهت تعيين تکليف در خصوص اجازه حضور در ليگ سيزدهم حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مديران 8 باشگاه بدهکار که سرآمد آنها رويانيان از پرسپوليس و فتح اله زاده از باشگاه استقلال هستند هم اکنون در محل فدراسيون فوتبال حاضر شدند تا با حضور مهدي تاج سرپرست سازمان ليگ، حسن زاده رئيس کميته انضباطي و علي کفاشيان رئس فدراسيون فوتبال در خصوص اينکه آيا مي توانند در ليگ برتر سيزدهم اجازه بازي داشته باشند يا خير به بحث و بررسي پرداختند.
 
شايان ذکر است مديرعاملان 5 باشگاه بدهکار اکنون در اين جلسه حضور يافته اند و 3 مديرعامل باشگاه هاي بدهکار غايبان اين جلسه هستند.
 
لازم به ذکر است پيش از شروع اين جلسه کفاشيان به همراه فتح اله زاده و نکونام جلسه اي را در خصوص مشخص کردن وضعيت اين بازيکن سابق استقلال داشتند.
 
گفتني است جواد نکونام محل جلسه را هم اکنون ترک کرد و به سؤال اصحاب رسانه در اين خصوص که وضعيت وي در اين فصل چه خواهد شد و در کدام تيم به ادامه فعاليتش مي پردازد، پاسخ نداد.
 
در ادامه مديرعاملان باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال، صباي قم، ملوان و مس کرمان در اين جلسه حاضر هستند و نماينده باشگاه تراکتورسازي به جاي زيني زاده مديرعامل باشگاه هم اکنون در فدراسيون فوتبال حاضر شده است.
 
در پايان نتيجه اين جلسه اين شد که هفته آينده کميته اي تشکيل دهند که بدهي باشگاه ها را بررسي کنند./زر
برچسب ها: جلسه ، بدهکار ، رویانیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.