سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار ديگري از تروريستها در دير الزور ،‌ درعا و حسکه

شمار دیگری از افراد مسلح تروریست شنبه در حملات نیروهای ارتش سوریه در استانهای دیر الزور ،‌ درعا و حسکه کشته شدند و مقادیر زیادی اسلحه ، مهمات و تجهیزات جنگی آنها منهدم شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا ) ; نیروهای ارتش سوریه شنبه چندین محل تجمع تروریستها و مقادیر زیادی از اسلحه و مهمات آنها را در شهر دیر الزور و حومه آن منهدم کردند و شماری از تروریستها را که در تلاش بودند چندین تانکر نفت خام به سرقت رفته را به ترکیه قاچاق کنند به هلاکت رساندند. یک منبع مسئول گفت هشت تروریست در نزدیکی پل السیاسه در ورودی شهر دیر الزور کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

این منبع گفت نیروهای ارتش با تعدادی از تروریستها در روستای صعوده در حومه دیر الزور درگیر شدند . تروریستها تلاش می کردند 15دستگاه تانکر حامل نفت خام سرقتی را به ترکیه قاچاق کنند.
در حومه شهر درعا نیز یگانهایی از ارتش شنبه به چند گروه تروریستی مسلح وابسته به جبهه النصره در نوی ، محجه ، ملیحه غربی و صیدا در حومه شهر درعا یورش بردند و تعدادی از تروریستها را کشتند و اسلحه و مهمات تروریستها را نیز منهدم کردند.نیروهای ارتش سوریه کنترل خود را بر تعدادی از مجتمعهای مسکونی واقع در اطراف بیمارستان ملی در شهر درعا تثبیت کردند. 

در حسکه نیز یگانهای ارتش سوریه چندین عملیات شنبه علیه ترورسیتها در غرب و جنوب این استان انجام دادند که به تروریستها تلفات سنگینی وارد شد.یک منبع مسئول گفت در این عملیات شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند و اسلحه و مهمات آنها در مناطق سیحه ،‌توینه ،‌خمائل ، قانا ، کرامه و سد جنوبی در حومه حسکه منهدم شد . 


برچسب ها: هلاکت ، شمار ، دیگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.