سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقا زماني:

امسال راه آهن براي آسيايي شدن مي جنگند

هافبك تيم فوتبال راه آهن تهران گفت: براي بازي با مس با آمادگي كامل به ميدان مي رويم و هدفمان كسب هر سه امتياز بازي است.

سامان آقازماني هافبك تيم فوتبال راه آهن تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: خدا را شكر از آمادگي خوبي برخورداريم ما در حدود يك ماه و نيم پيش تمريناتمان را شروع كرديم و با اين روند آمادگي، اميد زيادي به موفقيت در مسابقات پيش رو داريم.

وي در خصوص آماده سازي پيش از فصل اين تيم افزود: ما ابتدا يك اردوي خوب را در اردبيل سپري كرديم و سپس در تهران كارمان را در تهران ادامه داديم و چندين بازي تداركاتي انجام داديم كه به هماهنگي هر چه بيشتر تيم ما كمك شاياني خواهد كرد.

آقازماني در خصوص جدايي علي دايي از تيم و آمدن ابراهيم زاده به خبرنگار ما گفت: علي دايي مربي بسيار خوبي بود و بازيكنان دوستش داشتند ايشان زحمات زيادي براي اين تيم كشيدند ولي قسمت اين بود كه از تيم ما جدا شوند و به پرسپوليس بروند.

وي ادامه داد: درست است كه مربي خوبي را از دست داديم ولي جاي ايشان را مربي با تجربه و كاركشته اي مثل ابراهيم زاده پر كرده كه اميدواريم با درايت ايشان و وحدت و همدلي بچه ها به اهدافمان برسيم و نمايش پرقدرتي درگير سيزدهم داشته باشيم.

وي در پايان در پاسخ به اين سؤال كه پيش بيني نان از رتبه امسال راه آهن در جدول رتبه بندي چيست به خبرنگار ما گفت: همانطور كه گفتم تمام تلاشمان را به كار مي گيريم تا بتوانيم اول تا چهارم شويم، آسيايي شدن هدف ماست و براي اين مهم تمام تلاشمان را بكار خواهيم بست./ آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.