سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

ايجاد روابط حسنه ميان افراد از اصول سبك زندگی قرآنی است

سبك زندگی قرآنی در تمامی ابعاد زندگی، برنامه و طرح دارد و يكی از درس‌های اين سبك زندگی، روابط حسنه ميان افراد جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ،استاندار سيستان و بلوچستان در جمع حاضرين محفل انس با قرآن مسجد الزهرا(س) زاهدان، با تأكيد بر اهميت مساجد گفت: يكی از راهكارهای ارتقای فرهنگ شهروندی توجه ويژه به جايگاه مساجد است.

نارویی افزود: مساجد پايه و بنيان بسياری از فعاليت‌های اجتماعی مسلمانان از آغاز تا به امروز بوده است و به همین دلیل باید به این پايگاه مستحكم و مطمئن برای جلب مشاركت‌های مردمی در زمينه توسعه فعاليت‌های اجتماعی توجه کرد..

نارویی با بيان اينكه صبر و شكيبايی و مبارزه با گناهان زمينه‌ساز تعالی و كمال انسان است، اظهار کرد: پناه بردن به قرآن كريم مهم‌ترين مسئله در خودسازی انسان‌ها در زندگی‌ محسوب می‌شود كه اين مسئله در ماه رمضان قوت بيشتری داشته و نمود آن در زندگی اجتماعی پررنگ‌تر است.

وی همچنین با بیان اینکه يكی از دستاوردهای عظيم و ارزشمند ماه مبارك رمضان برگزاری پرشور محافل انس با قرآن است، افزود:انس با آيات مبين قرآن كريم راه الهی در زندگی را نشان انسانها میدهد وسبب تبيين سبك زندگی قرآنی در جامعه اسلامی می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.