سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درپي اولين حضور تيم ملي در مسابقات جهاني؛

ملي پوش دوگانه: اميدواريم در بحث ويزا با مشكل روبرو نشويم

درپي اولين حضور تيم ملي دوگانه كشورمان در رقابت هاي جهاني ملي پوش كشورمان مدعي شد كه در صورت نداشتن مشكل در بحث ويزا به منظور ارتقا ركورد راهي كلمبيا مي شوند.

احسان امينيان، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمرينات منظم و فشرده اي را در شهر كرد پشت سر گذاشته ايم و در صدديم تا پس از يك هفته استراحت مجدداً تمرينات خود را در همدان دنبال خواهيم كرد و در صورت مواجه نشدن با مشكل ويزا اواخر تير ماه راهي رقابت هاي جهاني كه در كلمبيا برگزار مي شود، خواهيم شد.

وي افزود: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده تمرينات خوبي را دنبال كرديم و به آمادگي كامل دست يافته ايم و با وجود اينكه فدراسيون تمام سعي خود را براي فراهم كردن تجهيزات و امكانات به كار بست ولي متأسفانه تجهيزات ما به روز نيست كه اين امر تنها در شرايطي مهيا مي شود كه وزارت ورزش و كميته ملي المپيك حمايت هاي لازم از تمامي فدراسيون ها به خصوص فدراسيون سه گانه و ما كه براي اولين بار است راهي مسابقات جهاني مي شويم، به كار بگيرد.

امينيان ادامه داد:‌مطمئناً اردوهاي برون مرزي در سطح آمادگي ملي پوشان بسيار مثمرثمر خواهد بود ولي متأسفانه علي رغم ميل باطني فدراسيون موفق به برگزاري اردو براي ما در خارج از كشور نشد ولي با تمام اين مشكلات ما با تفكر ارتقاء ركورد خود راهي كلمبيا خواهيم شد./آق
برچسب ها: امینیان ، دوگانه ، ویزا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.