سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش خصوصي رقيب دولت نيست/ ساز و كار ارائه خدمات الكترونيك فراهم شود

دولت بايد به منظور كاهش تصدي گري بدون بخش هاي مختلف صنعت، فناوري اطلاعات و ارتباطات بخشي از امور را به بخش خصوصي واگذار كند.

باقر افخمي عضور اصلي شوراي حل اختلاف جرايم اينترنتي با بيان اينكه دولت بايد كار نظارتي و حاكميتي انجام دهد به خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، گفت: واگذاري كارها به دست شركت هاي پياده نظام در خدمت دولت موجب تسريع امور و پيشرفت كارها در حوزه IT مي شود.

وي با اشاره به اينكه در كشورهاي پيشرفته عمده كارها را به NGO ها مي سپارند، اظهار داشت: بها دادن دولت به سيستم مردمي موجب بالا رفتن سرعت در ارائه خدمات و كاهش هزينه ها در جهت رسيدن به اهداف توسعه مي شود.


وي با بيان اينكه اگر مي خواهيم تا پايان برنامه پنجم به قدرت اول منطقه تبديل شويم بايد سرعت دسترسي افراد به اينترنت را افزايش دهيم،‌ اذعان داشت: در بحث اينترنت راههاي برقراري ارتباط با خارج از كشور از نظر كمي افزايش پيدا كرده و تعداد STM1 هاي برقراري اتباط با خارج از كشور از درگاه هاي مختلف كشورهاي همسايه به مراتب افزايش داشته است.

وي با بيان اينكه از نظر كيفيت فيزيكالي نيز ارتباط بهبود پيدا كرده، خاطر نشان ساخت: به تناسب افزايش روند افزون تعداد كاربران هنوز نتوانستيم در سرعت دسترسي به اينترنت را افزايش دهيم و اگر قرار است به سمت تحقق اهداف برنامه پنجم حركت كنيم بايد به اين مقوله توجه ويژه داشته باشيم./ع2
برچسب ها: ارتباطات ، سیستم ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.