سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت/

ضیافت اندیشه فرصتی برای وحدت حوزه و دانشگاه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید در ماه رمضان را فرصت مناسبی برای تبادل اندیشه اساتید و وحدت حوزه و دانشگاه دانست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن بهبودی پیش از ظهر امروز در مراسم طرح ضیافت اندیشه در سالن همایش دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت، خودسازی را لازمه زندگی انسان دانست.

وی اظهار کرد: برای سومین سال متوالی از سوی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، طرح ضیافت اندیشه استادان به منظور معرفت‌افزایی اساتید در دانشگاه پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت برگزار می‌شود. سال گذشته این طرح با مشارکت دانشگاه گیلان و حضور اساتید و دانشجویان برگزار شده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان کلاس درس محسوب نمی‌شود، افزود: این طرح هم‌اندیشی اساتید است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح اساتیدی از رشته‌های مختلف علوم پزشکی با توانمندی‌های مختلف حضور دارند که با اجرای طرح ضیافت از فضای معنوی ماه مبارک رمضان استفاده کرده دور هم جمع می‌شوند و به تبادل افکار و اندیشه‌های خود می‌پردازند.

بهبودی، با اشاره به اینکه انسان در هر شرایطی که باشد نیازمند بحث‌های معرفتی است، یادآور شد: در تمام رشته‌های پزشکی، صنعتی و تکنولوژی مباحث معرفتی وجود دارد.

وی متذکر شد: گاهی فعالیت در رشته‌ای خاص موجب می‌شود که کمتر به مباحث معرفتی بپردازیم و هر کدام از اساتید در رشته فعالیت خود خبره هستند اما با وجود رشد فزاینده علمی که در افراد ایجاد شده کوتاهی‌ها و نواقصی در مباحث اجتماعی و فرهنگی وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اذعان کرد: اجرای طرح ضیافت اندیشه فرصت مناسبی برای برطرف شدن کمبودهای اجتماعی و فرهنگی، تبادل اندیشه اساتید و پیوند حوزه و دانشگاه است.

وی با بیان اینکه پیوند و ارتباط بین حوزه و دانشگاه باید مستمر باشد متذکر شد: امیدواریم با اجرای طرح ضیافت اندیشه علاوه بر رشد فزاینده علمی شاهد معرفت‌افزایی در بین اساتید باشیم.

در مراسم مذکور از دست‌اندرکاران اجرای طرح ضیافت اندیشه قدردانی شد./ج1

برچسب ها: رشت ، اندیشه ، ضیافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.