سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش های "رابینسون کروزوئه" و "ترنج" بار دیگر تمدید شد

اجرای نمایش های "رابنیسون کروزوئه" و "ترنج" تا جمعه، 4 مردادماه، تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش"رابینسون کروزوئه" نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی میلاد نیک آبادی، که از 27 خردادماه اجرای خود در تالار قشقایی آغاز کرده تا جمعه، 4 مردادماه، ساعت 19:30 با بازی بهرام افشاری، مجید نوروزی، علی حسین زاده، احمد محمدجواهری و مهرداد خانی، به اجرای خود در این تالار ادامه می دهد.

همچنین نمایش " ترنج "، نوشته عباس عبدالله زاده و کارگردانی تینو صالحی نیز که از 5 تیرماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرده تا جمعه، 4 مردادماه، تمدید شده است.

در نمایش " ترنج " که ساعت 18 در کارگاه نمایش به صحنه می رود، گیتی قاسمی، امیر کربلایی زاده، الهام شعبانی، بهرام افشاری، هاله گرجی، تینو صالحی، وحید خوش اقبال، نیما نوری و آرش نصرتی  به عنوان بازیگر حضور دارند.

گفتنی است، هم اکنون نمایش های " پسران آفتاب " به کارگردانی سیامک صفری در تالار اصلی، " رابینسون کروزوئه" به کارگردانی میلاد نیک آبادی در تالار قشقایی، ، " مثل آب برای شکلات " به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و " ترنج " به کارگردانی تینو صالحی در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روی صحنه اند./ي2
برچسب ها: نمایش ، ترنج ، تئاتر شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.