سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رویانیان پیگير گرفتن رضایتنامه خلعتبری است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من در جریان مذاکره با خلعتبری نیستم اما مي‌دانم که رویانیان پیگیر گرفتن رضایتنامه خلعتبری از باشگاه عجمان امارات است.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما امروز آخرین بازی تدارکاتی‌مان را با تیم امید پرسپولیس  انجام می‌دهیم و بعد از آن آماده بازی با تراکتورسازی می‌شویم.

شیرینی همچنين درباره عملکرد تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بیان داشت: ما تقریبا بازیکنان مد نظر علي دایی را جذب کرده‌ایم و از عملکردمان در فصل نقل و انتقالات رضایت داریم.

 وی درباره جوانگرایی تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: سیاست علی دایی در فصل نقل و انتقالات جوانگرایی بود ما هم بر اساس این سیاست بازیکنان جوان را جذب کردیم.

 سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفاهم با باشگاه سپاهان بیان کرد: اختلافاتی بین ما و تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات وجود داشت که با پا در میانی حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی برطرف شد.

 سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص اختلافات بین پرسپولیس و ذوب آهن گفت: مسئولان ذوب آهن همانند تيم همشهری‌شان سپاهان باید در جلسه‌ای به دنبال برطرف کردن اختلافات باشند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولان ذوب آهن بابت طلبی که از صادقیان دارند از او پول نگیرند و از این کار خودداری کنند، ما هم از موضوع مان در مورد حدادی‌فر کوتاه می‌آييم و وی را در اختیار ذوب آهنی‌ها قرار می دهیم در غیر این صورت از طریق مراجع قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنیم./آق
                                                                    

برچسب ها: رویانیان ، پیگر ، گرفتن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.