سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان انتخاب نمایش های كودك و نوجوان البرزی برای حضور در جشنواره سوره ماه؛

موج جشنواره كودك و نوجوان "سوره ماه" به البرز رسید

فراخوان اولین دوره انتخاب نمایش های برتر كودك و نوجوان استان البرز ویژه شركت در جشنواره كودك و نوجوان "سوره ماه" در دو بخش نمایش صحنه ای و عروسكی از سوی حوزه هنری استان البرز اعلام گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، ایمان اردی زاده مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز با اعلام این خبر به اولویت های موضوعی همچون ترویج معارف خانواده، ایجاد روحیه امید، بالندگی و شكوفایی و توجه به جنبه های تربیتی كودكان و نوجوانان در این فراخوان اشاره كرد و گفت: با توجه به نگاه حوزه هنری البرز در تقویت آثار تولیدی قبل از شركت در مرحله نهایی جشنواره متقاضیان می توانند در صورت تمایل از مشاوره حضوری كارشناسان حوزه نمایش حوزه هنری استان البرز در خصوص آثار خویش بهره ببرند.

اردی‌زاده با بیان اولویت اصلی حمایت جشنواره از آثار و متون بدیع و اجرا شده در خصوص زمانبندی جشنواره كودك و نوجوان سوره ماه گفت: مهلت ارسال آثار به واحد نمایش حوزه هنری استان البرز برای متقاضیان تا پنجم مرداد ماه  است و در ادامه و با حضور كارشناسان نمایشی حوزه هنری البرز متون ارسالی  پانزدهم مرداد ماه امسال انتخاب و در 25 شهریور ماه مورد بازبینی محتوایی و كیفی قرار خواهند گرفت. 

وی افزود: حوزه هنری استان البرز به صورت حمایت مالی و اختصاص پلاتوی تمرین، از آثار برگزیده ارسالی تقدیر خواهد نمود.

اردی زاده در ادامه به بخشی از ویژگی های ارسال آثار این فراخوان اشاره و متقاضیان را به رعایت حداكثری موارد درخواستی دعوت نمود، از جمله ضوابط ارسال آثار می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

آثار ارسالی به دبیرخانه تنها در قالب و محتوای كودك و نوجوان پذیرفته خواهد شد و ارائه مجوز كتبی نویسنده به همراه نمایش نامه های ارسالی الزامی است. 

نمایشنامه های ارسالی در جشنواره های مشابه شركت نكرده باشند.

بهره‌گیری خلاقانه از حداقل امكانات صحنه‌ای از موارد دارای امتیاز برای متقاضیان خواهد بود.

نویسندگان استان البرز از امتیاز بومی نگارش آثار در شرایط برابر بهره خواهند برد و ارائه آثار اقتباسی و ترجمه شده با رعایت ضوابط جشنواره بلامانع می‌باشد.

متقاضیان می توانند آثار خود را به نشانی كرج میدان نبوت كوچه میلاد 4 ساختمان حوزه هنری استان البرز طبقه سوم واحد نمایش حوزه هنری  ارسال و در فراخوان فوق شركت نمایند.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی حوزه هنری استان البرز به نشانی www.artalborz.ir و تماس باشماره تلفنهای 34473011-34472278(حوزه هنری استان البرز) از جزئیات بیشتری در خصوص شركت در این فراخوان و چگونگی ارسال آثار اطلاع یابند./ي2
برچسب ها: جشنواره ، سوره ماه ، البرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.