سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سرمایه گذاری 4 هزار و 650 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی چناران خراسان رضوي

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي از سرمایه گذاری 4 هزار و 650 میلیارد ریالی سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در شهرک صنعتی چناران خبر داد

علي سليماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت : در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، ارتباط و پیوند بین بخش خصوصی و دولت ، یک روند همآهنگ و همسو بوده و در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری مزین به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شده است ، باید با تلاش و همت صنعتگران در جهت عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری همگام باشیم .

مدیرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی خراسان رضوي حوزه تولیـد و صنعت را دارای جایگاه ویژه اي دانست و افـزود : در اجـرای واگذاری شهرکهـا و نواحی صنعتی ، همه پروژه های عمرانی و طرحهایی که امروز هنوز به نتیجه نرسیدند ، با نگاه توسعه ای دولت به بخش سرمایه گذاری در حوزه صنعت ، همچنان در تکالیف دولت خواهد بود و فقط بخش حفظ و نگهداری ، به صنعتگران واگذار خواهد شد .

وی اظهار داشت : تاکنون 142 واحد تولیدی در شهرک صنعتی چناران مبلغ يك هزار و 690 میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته که برای 3 هزار و 749 نفر ، بصورت مستقیم شغل ایجاد شده است .

سليماني خاطرنشان کرد : شهرکهای صنعتی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری هستند و شهرک صنعتی چناران با پتانسیل مناسب در جذب سرمایه گذاری و شرایط ایده آل و مطلوب ، آمادگی لازم را دارد.


برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، چناران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.