سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون طب سنتی وزارت بهداشت:

هفته آینده تکلیف تحت پوشش بیمه قرار دادن خدمات طب سنتی مشخص می شود

هفته آینده در شورای عالی بیمه تکلیف تحت پوشش و بیمه قرار گرفتن خدمات طب سنتی مشخص می شود.

 دکتر خدادوست، معاون طب سنتی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در پی بحث آموزش طب سنتی به پزشکان عمومی با اولویت پزشکان خانواده ،  بسته های آموزشی و دستور العمل هاي آموزش آماده  شده و آموزش بعد از ماه رمضان آغاز می شود.

وی با بیان این که آموزش بهورزان و مربیان نیز در دستور کار قرار گرفته و بسته های آموزش آنها  تهیه شده است گفت:  همچنین ایجاد معاونت طب سنتی در واحدهای تابعه ساختار و دانشگاه های علوم پزشکی کشور بعد از این که مجوز ایجاد آن از معاونت توسعه اخذ شد، توسط وزیر بهداشت ابلاغ گردید.

خدادوست با اشاره به این در حال حاضر 7 دانشگاه طب سنتي مصوب داريم و باید طبق برنامه آنها را به 20 دانشکده ارتقا دهیم عنوان کرد: اگر تا پایان این دولت فرصت شود و شورای گسترش تشکیل شود کارهای بازدید و مقدماتی طرح موضوع در شورای گسترش انجام شده است.

معاون طب سنتی در پایان از تلاش برای تحت پوشش بیمه قرار دادن خدمات طب سنتی خبر داد و خاطر نشان کرد: تحت پوشش بیمه قرار دان خدمات طب سنتی و داروهای طب سنتی در شورای عالی بیمه هفته آینده مطرح خواهد شد که امیدواریم مورد تصویب این شورا قرار گیرد و اما به دلیل کمبود اعتبارات شرط و شروطی دارند که امیدواریم بتوانیم این موضوع را عمل کنیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.