سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمین جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها در منطقه 16

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 16 از برگزاری کارگاه های ششمین جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها با هدف صرفه جویی و پرهیز از اسراف در همه محلات این منطقه خبر داد.

امینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این کارگاه ها با هدف آموزش، ترویج و جذب مشارکت شهروندان در خصوص صرفه جویی، جلب مشارکت بانوان به عنوان مدیران خانه و ارتقای حس مسئولیت پذیری نسبت به محیط زیست با محوریت حفظ ارزش های دینی و صرفه جویی با کمک ابزار هنر، قناعت و جلوگیری از اسراف کردن شهروندان به ویژه جوانان با جلوه های جدید هنر و رواج استفاده از آن در زندگی روزمره همچنین نهادینه سازی صرفه جویی در تمام ابعاد زندگی، شناخت پتانسیل و قابلیت های هنرمندان با تاکید بر به کارگیری تجربیات هنری، توسعه و ترویج استفاده بهینه از پسماندها و دو ریختنی ها برگزار می شود.

وی افزود: برپایی کارگاه های ششمین جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها در منطقه از 23 تیرماه آغاز شده و تا نیمه شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

امینی در پایان خاطر نشان کرد: آثار منتخب به ششمین جشنواره متمرکز تسنیم در بخش خلاقیت های فرهنگی و هنری که در شهریور ماه برگزار می شود، راه پیدا خواهند کرد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.