سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اردبیل برای برگزاری باشکوه همایش ملی عشایر ، نظم و امنیت آماده می شود

استاندار اردبیل گفت: این استان برای برگزاری باشکوه همایش ملی عشایر ، نظم و امنیت آماده می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی عشایر گفت: این همایش ششم شهریورماه در سالن ولایت سپاه با شرکت بیش از 700میهمان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این همایش را فرصتی برای شناساندن قابلیت ها و پتانسیل موجود استان ذکر کرد و گفت: برگزاری این همایش و برپایی نمایشگاه جانبی اهمیت دادن به عشایر غیرتمندی است که تلاش می کنند با مجاهدت در سنگر دفاع از ارزش های اسلامی و دینی حاضر باشند.

استاندار اردبیل با بیان این که باید همایشی در خور شان عشایر غیور استان برگزار شود افزود: مشارکت ادارات و نهادهای اجرایی و مراکز علمی در این همایش گامی مهم در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این آیین ویژه در استان خواهد بود.

نیکزاد از تجلیل 10 مقاله برتر و بسیج عشایری در این همایش خبر داد و گفت : تاکنون بیش از 560 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده و داوران مربوط نیز برای بررسی مقالات ارائه شده از دانشگاه های کشور توسط کمیته علمی انتخاب و مشخص
شده اند.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی مطلوبی برای برگزاری هر چه بهتر این همایش از سوی دستگاه های اجرایی و روسای کمیته ها صورت گرفته تا در روز برگزاری از نظر اسکان و ایاب و ذهاب و سایر موارد مشکلی نداشته باشیم/ س

برچسب ها: اردبیل ، همایش ، ملی ، عشایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.