سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور خبرداد:

انجام بیش از ششصد هزار ماموریت توسط اورژانس در سه ماه نخست سال

در سه ماهه اول سال ۹۲ بیش از ۶۱۹۳۹۸ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است که از این بین ۴۶۳۵۴۶ ماموریت شهری و ۱۳۸۶۷۹ماموریت جاده ای بوده است .

دكتر محمد تقي طالبيان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در سه ماهه اول سال ۹۲ بیش از ۶۱۹۳۹۸ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است.در سراسر کشور ۸۱۱ پایگاه شهری، ۱۲۵۳ پایگاه جاده ای و در کل ۲۰۶۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴۰۰۰ تکنسین فوریتهای پزشکی
مشغول خدمت رسانی به هم میهنانمان هستند.

 وی با بیان این که در سه ماهه اول سال ۹۲ ، ۴۶۳۵۴۶ ماموریت شهری و ۱۳۸۶۷۹ماموریت جاده ای توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفته است افزود:تیم های امدادی در مجموع ۶۱۹۳۹۸ ماموریت مشتمل بر حوادث ترافیکی و غیرترافیکی، بیماران تنفسی، قلبی و سایر فوریتهای پزشکی  را انجام دادند.

طالبیان اظهار داشت:نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادث و بیماران یاد شده،بیش از ۳۳۷۵۲۱ نفر از بیماران و مصدومان  را برای دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

شایان ذکر است بیش از ۲۱۱۳۸۹ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، توسط اقدام به موقع و تخصصی تیم های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند. /ح
برچسب ها: اورژانس ، چاده ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.