سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اميدواريم هوشیاری امت‌های اسلامی نسبت به فتنه‌انگیزان استکبار بیشتر شود

وزير امور خارجه کشورمان گفت: اميدواريم هوشیاری امت‌های اسلامی نسبت به فتنه‌انگیزان استکبار بیشتر شود.

علي‌اکبر صالحي وزير امور خارجه در حاشيه سفر روز  گذشته رئيس‌جمهور به عراق در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  توفیق الهی است که در ماه مبارک رمضان بدون هیچ برنامه‌ای که از قبل تنظیم کرده باشیم در اینجا هستیم.

وي افزود: ماه رمضان متعلق به اميرالمومنين علی(ع) است و امیدواریم ملت عزیزمان که محب اهل بیت(ع) هستند همگی توفیق زیارت امیرالمومنین(ع) و بنیانگذار تشیع را پیدا کنند.

وزير امور خارجه با بيان اينکه حال و هواي زيارت‌کنندگان در حرم مطهر اميرالمومنين علی(ع)  قدسی و ملکوتی است، يادآور شد: در اين فضا تمام ذهن و فکر انسان‌ها به طرف خوبی‌ها و ملکوت اعلی سوق پيدا مي‌کند.

صالحي تاکييد کرد: برای وحدت و انسجام تمام ملت‌های مسلمان دعا کردیم که از این خونریزی‌ها و کشتارهایی که در کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم ، نجات پیدا کنند.

وي با بيان اينکه بايد خدا را به دليل حاکم بودن امنيت در کشورمان شاکر باشيم، تصريح کرد: دعا می‌کنیم این آرامشی که ملت ما از آن برخوردار است برای تمام ملت‌های مسلمان  بوجود بیاید و هر روز هوشیاری امت‌های اسلامی نسبت به فتنه‌انگیزان استکبار بیشتر شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نام امیرالمومنین(ع) شما را به یاد چه می‌اندازد، گفت: نام این حضرت بزرگی، تقوا، زهد، سیاست،‌محبت، عشق، مهرورزی، شجاعت را به یادم تمام انسان‌ها می‌اندازد.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.