سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار سالانه بيش از 300 عنوان کتاب

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي از انتشار سالانه 380 عنوان کتاب توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي خبر داد.

عليرضا زجاجي، معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي طي سال هاي متمادي روزانه يک کتاب تازه منتشر و سالانه بيش از 370 عنوان کتاب را منتشر کرده است و در سال جاري نيز اميدواريم که اين ميزان انتشار افزايش پيدا کند. 

وي با اشاره به برگزاري جشنواره هاي فرهنگي و دانشجويي توسط معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي ادامه داد: همچنين به همت معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي دو جشنواره بزرگ دانشجويي برگزار مي کند که يکي از آن ها جشنواره پايان نامه هاي دانشجويي است که امسال پانزدهمين دوره آن برگزار مي شود و جشنواره کتاب دانشجويي که امسال شاهد برگزاري بيستمين دوره آن خواهيم بود. 

وي با اشاره به فعاليت صندوق قرض الحسنه دانشجويان ايران و سازمان فعاليت هاي قرآني گفت: از جمله مهمترين برنامه هاي سازمان فعاليت هاي قرآني برگزاري چهارمين دوره مسابقات بين المللي قرآن دانشجويان مسلمان است که به صورت دو سالانه برگزار مي شود و اميدواريم در سال 93 شاهد برگزاري آن در سطوح قرائت، تفسير و پژوهش باشيم. 

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي در پايان اظهار داشت: همچنين سازمان دانشجويان جهاد دانشگاهي در سال جاري تجربه برگزاري مناظره ها و کرسي هاي آزاد انديشي را در دو دانشگاه تربيت مدرس و علوم پزشکي را کسب کرده است. /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.