سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیروس حسن‌پور:

جشنواره کودک، روزنه امید برای حیات سینمای کودک است

كارگردان سينماي كودك گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، تنها روزنه امید برای ادامه حیات سینمای کودک و نوجوان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «سیروس حسن پور» کارگردان سینمای کودک و نوجوان در گفت و گو با ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، درباره نقش این جشنواره در پویایی سینمای کودک و نوجوان گفت: مهمترین نقشی که این جشنواره تا به حال داشته، تداوم برپایی و تلاش برای روشن نگاه داشتن چراغ سینمای کودک است که به خودی خود اهمیت بسیاری دارد.

کارگردان «تصمیم کبری» فیلم برگزیده دوره بیست و یکم جشنواره کودک، افزود: این جشنواره تنها روزنه امید برای ادامه حیات سینمای کودک و نوجوان است و می‌تواند در صورت ایفای نقش پر رنگ‌تر در زمینه تولید آثار کودک و نوجوان، بر اهمیت و تاثیرگذاری خود بیافزاید.

وی ادامه داد: متاسفانه امسال تولیدات سینمای کودک به دلیل وضع اقتصادی سینما کم بود، اما امیدوارم در سال آینده حجم این تولیدات بیشتر شود.

سازنده فیلم «چوپان دروغگو» برگزیده دوره بیستم جشنواره کودک، در ادامه گفت: سال گذشته جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان خیلی خوب برگزار شد و نشان داد که سینمای کودک چه توانایی‌هایی دارد.

حسن‌پور گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی و استفاده از تجارب کارشناسان، وضعیت فیلم‌های این ژانر سینمایی در ایران بهبود یابد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.