سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) ثمره كار جهادي در قم

استاندار قم احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) را ثمره يك كار جهادي و حاصل همت و تلاش شبانه روزي مديريت شهري عنوان كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، کرم‌رضا پیریایی اظهار کرد: احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم يك کار جهادی بود و فعالیت مستمر و همت مضاعف مجموعه شهرداري توانست آن را براي سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به قم آماده کند.
وی با تشريح دستاوردهاي سفر اخير دكتر احمدي نژاد به قم افزود: با توجه به رويكرد اين سفر مبني بر پيگيري و تعيين تكليف مصوبات سفرهای گذشته دولت و نیز طرح‌های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به قم، تصميمات بسيار خوبي در قالب اين سفر و جلسات مرتبط اتخاذ شد كه امیدواریم با اجرای آنها، برکات بیشتری نصیب مردم قم و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (س) بشود.
استاندار قم با بیان اینکه تمامي مصوبات اين سفر براي توسعه و پيشرفت قم بوده و جنبه اجرايي دارد، به ديدار اخير هيات دولت با مقام معظم رهبري اشاره و تصريح كرد: در اين دیدار نکات بسیار ارزنده‌ای در خصوص عملكرد دولت از سوي ايشان بیان شد که مي تواند روشن كننده بسياري از واقعيات براي همگان باشد.
وی با اشاره به اين كه رهبر معظم انقلاب نقطه مهم و مثبت دولت‌های نهم و دهم را تلاش بي وقفه و شبانه‌روزی آنها دانسته اند، خاطرنشان كرد: اقدامات بي شمار و كم نظير دولت هاي نهم و دهم در زمينه هاي مختلف گوياي اين واقعيت است و بايد به آن توجه كرد.
پیریایی همچنين با اشاره به كارنامه درخشان دولت در قم، شتاب عمران و آباداني استان در سال هاي اخير را يادآور شد و افزود: اتحاد و همدلي ميان آحاد دستگاه هاي خدمات رسان و همراهي ها و حمايت هاي ارزشمند مراجع معظم تقلید و حوزه‌های علمیه بستر اصلی کسب اين موفقیت‌ها بود ./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.