سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاه محمدلو:

هنرهاي نمايشي براي كودكان جذابيتي ندارد

كارگردان تئاتر گفت: نبود جذابيت در كارهاي توليدي و ناآشنايي با مخاطب خاص باعث استقبال كمتر كودكان و نوجوانان از تئاتر شده است.

بهرام شاه محمدلو كارگردان تئاتر، سينما و تلويزيون به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: در كشورما تجربه، دانش و توانمندي‌هاي بسياري در زمينه‌ كاري داريم اين نياز به برنامه‌ريزي دارد تا بتوانيم جرياني در سطح كشور ايجاد كنيم. 

وي افزود: اگر برنامه‌ريزي در سطح وسيع صورت گيرد در مدت پنج سال ديگر شاهد جهش كم نظيري در سطح هنرهاي نمايشي به ويژه براي خردسالان كودكان و نوجوانان هستيم. 

شاه محمدلو تصريح كرد: دلايل مختلفي بريا نامانوس بودن كودكان و نوجوانان با تئاتر وجود دارد كه مي‌توان به نبود جذابيت كارهاي توليدي و ناآشنايي با مخاطب خاص اشاره كرد.  

اين كارگردان تئاتر بيان كرد: نكته ديگري كه در زمينه استقبال نكردن كودكان و نوجوانان از تئاتر وجود دارد تنها شدن بچه‌ها به دليل رفتار پدرها و مادرها است كه باعث مي‌شود آنها با يك ابزار الكترونيكي بازي و ارتباط برقرار كنند. 

وي اظهار داشت: در گذشته كودكان دور هم جمع مي‌شدند و با هم به تماشاي تلويزيون با برنامه ارتباط برقرار مي‌كردند اما اين موضوع هم اكنون كم رنگ شده است. 

شاه محمدلو تصريح كرد: با توجه به رشد بچه‌ها در زمينه‌هاي مختلف امكانات و توانمندي‌هاي ويژه‌اي براي آنها فراهم نمي‌شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۹ تير ۱۳۹۲
بزرگترها هم به هنرهای نمایشی علاقه ندارند