سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بي‌دقتي در زمره كمبود توجه كودكان

يك روانشناس گفت: بي‌دقتي به دليل كمبود توجه در كوكان است و كودكان توجه همراه با بيش فعالي تنش و اضطراب در آنان را به همراه دارد.

جعفريان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بي‌دقتي به دليل كمبود توجه در كودكان است امواج مغز اين افراد با گروه همسالان خود متفاوت و تنش و اضطراب در اين افراد بيشتر ديده مي‌شود و والدين با مراجعه به متخصصان و روانپزشكان بايد در زمينه درمان فرزندانش اقدام كنند.
وي در ادامه با اشاره به عوامل بي‌دقتي در كودكان تصريح كرد: از عواملي كه به طور كامل ثابت نشده و در بي‌دقتي كودكان موثر است ژنتيك، آلودگي و شهرهاي بزرگ و پارازيت‌هاي ناشي از امواج ماهواره‌اي باعث بروز مشكلاتي براي آنان شده است.
جعفريان ادامه داد: با استفاده از فيلم‌ها و موسيقي‌هاي آموزشي و همچنين استفاده از دستگاه‌هاي مجهز بنام نوروفيدبك كه به محض بازخورد نورونهاي مغزي است كه با استفاده از فازهاي مغناطيسي و تعيين ضريب هوشي كودكان سعي در طبيعي شدن رفتار و هوش كودكان دارند.
وي در خاتمه خاطر نشان كرد: معلمان و مربيان مهد كودك و مدرسه با صبور بودن و دادن اعتماد به نفس و دادن انگيزه به كودكان آنان را در جهت افزايش دقت سوق دهند و آنان را تشويق به مطالعه و كتابخواني كنند./ف
برچسب ها: دقتی ، کمبود ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.