سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار 4‌هزار نيروي امنيتي در يونان در آستانه سفر وزيردارايي آلمان

در آستانه سفر "ولفگانگ شوئيبله" وزير دارايي آلمان به يونان بيش از چهار هزار نيروي امنيتي در اين کشور به حال آماده باش در آمده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، يک روز بعد از اينکه نمايندگان پارلمان يونان با طرح کاهش هزاران شغل دولتي موافقت کردند، برگزاري تظاهرات در سراسر آتن در طول سفر شوئيبله ممنوع اعلام شده است. 

وزير دارايي آلمان قرار است با "آنتونيوس ساماراس" نخست وزير يونان و ساير مقامات ارشد اين کشور ديدار کند. اين اولين سفر شوئيبله به آتن از زمان آغاز بحران اقتصادي يونان در سال 2009 ميلادي به شمار مي رود. 

پليس يونان ساختمان پارلمان و نيز ميدان اصلي شهر را مناطق ممنوع براي تجمع تظاهرکنندگان اعلام کرده است. ايستگاه هاي متروي مرکز شهر تعطيل و محدوديت هاي ترافيکي براي تردد خودروها در مسير فرودگاه بين المللي آتن به سمت مرکز شهر ايجاد شد. 

شوئيبله 70 ساله به عنوان يکي از طراحان و طرفداران اجراي طرح هاي رياضتي سختگيرانه دولت يونان در نظر گرفته مي شود و به همين سبب همواره با انتقادهاي شديد تظاهرکنندگان يوناني روبرو شده است. 

از زمان دريافت کمک مالي يونان از صندوق بين المللي پول و کشورهاي منطقه يورو در سال 2010 ميلادي، اجراي طرح هاي رياضتي باعث افزايش شديد فقر و بيکاري در اين کشور شده است.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.