سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظم الشریعه:

قراردادم با تیم حفاری دلی است / حمایت مسئولان حفاری موجب صعودمان میشود

سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: حمایت و میل به پیشرفت در مسئولان باشگاه موجب صعودمان در جدول رده بندی خواهدشد.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط مطلوبی بر باشگاه و تیم فوتسال شرکت حفاری حاکم است مسئولان این باشگاه در جهت رشد و ارتقا تیم فوتسال تلاش می کنند حمایت همه جانبه از مربی نیز یکی از فاکتورها نشان دهنده این اهمیت است فعالیت بدون دغدغه فکری به طور حتم موجب ارتقا تیم می شود که زمینه های ان در باشگاه شرکت حفاری به چشم می خورد.

وی افزود: امکانات و همچنین استعدادهای فوتسالی این شهر باعث شده هدفم صعود در جدول رده بندی باشد در صورتیکه قادر به استفاده از امکانات باشیم .

بدون شک در جمع تیم های صدر جدولی قرار میگیریم خوشبختانه مسئولان باشگاه خواهان پیشرفت ورزش این شهر هستند برای محقق شدن این هدف ما را یاری می کنند.

ناظم الشریعه در ادامه بیان داشت: اولین تمرین تیم امروز برگزار شد البته با توجه به حضوردر ماه مبارک رمضان تمرینات کسب انجام میشود اما در همین مدت نیز دید خوبی نسبت به نقاط ضعف، قوت و وضعیت بازیکنان پیدا می‌کنم با حذف مشکلات و تقویت نقاط قوت به هماهنگی مورد نظر رسیده و حضور پررنگی در لیگ خواهیم داشت تاکنون بازیکنانی از جمله مسعود دانشور، جواد اسفندیاری، محمد قاسمی  و مهران عالی قدر به ترکیب تیم اضافه شده اند پس از گذشت چند مرحله از تمرینات و آشنایی بیشتر با تیم بازیکنان دیگری نیز به تیم می پیوندند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون قرارداد رسمی با حفاری امضا نکرده ام وتمام این فعالیت ها پیرو صحبت با مدیرعامل باشگاه انجام شده است.
حاجتی شخصیت بزرگی دارد و در هر شرایطی به حرفهایش اعتماد دارد به همین دلیل نگران امضا شدن قرارداد نیستم، در اولین فرصت همکاری ام با باشگاه رسمی می شود./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.