سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رسانه ملی بهترین ابزار انتقال مفاهیم و حقایق است

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت : امروز یکی از بهترین ابزار در انتقال مفاهیم و حقایل رسانه ملی در کنار سینما ها و فیلم های ساخته شده ای که در مراکز فرهنگی است و در شرایط فعلی هیچ مرکزی تاثیر گذار تر از مراکز فرهنگی مانند سینما و مراکز فیلمسازی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن گفت :امروز یکی از بهترین ابزار در انتقال مفاهیم و حقایل رسانه ملی در کنار سینما ها و فیلم های ساخته شده ای که در مراکز فرهنگی است و در شرایط فعلی هیچ مرکزی تاثیر گذار تر از مراکز فرهنگی مانند سینما و مراکز فیلمسازی نیست.

وی د ر ادامه این مطلب تصریح کرد :نسل جوان علاقه زیاد و شدید به فیلم داردمنتها باید دید که محتوا و متن و فیلمنامه ای که تهیه شده است چقدر قوی باشد بسیار مهم است و بعد این فیلمنامه ها در اختیار گردانندگان و کارگردانان و بازیگران توانا باشد تا بازی آنها چقدر با محتوای فیلم منطبق بوده است .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن اضافه کرد: گاهی فیلمنامه بسیار قوی است ولی بازیگر قوی نیست و از سوی دیگر بازیگجران قوی در فیلم نقش آفرینی می کنند ولی فیلمنامه از قدرت محتوایی لازم برخوردار نیست ولی اگر هر دو این موارد از ساختاری قوی برخوردار باشند که مستند و محکم مطالب در آن بازگو می شود اعجاز صورت خواهد گرفت و اثر ماندذگاری در نهایت تولید خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت :ما فیلمهای ماندگاری را داریم که در حوزه فیلمسازی مانند "مختارنامه ""یوسف پیامبر"امام علی(ع) و سایر این تولیدات ساخته شده است انصافا تولیدات فاخری بوده اندو بازیگران در این فیلمها به بهترین شکل ایفای نقش کرده اند و مفاهیم و حقایق آن دوره را به نسل امروز منتقل کرده اند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.