سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

مسکن مهر کارآمدترین طرح برای تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه است

استاندار اردبیل طرح مسکن مهر را کارآمدترین طرح برای تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه بررسی مشکلات اتحادیه های مسکن مهر استان اردبیل گفت: اجرای طرح مسکن مهر از لحاظ اقتصادی، اشتغال و تحکیم بنیان خانواده تاثیر بسزایی در سطح جامعه دارد.

وی افزود: این طرح یکی از اقدامات مهم و ارزشمند دولت در سطح کشور است و با راهکارهای مناسب می توان ترتیبی اتخاذ کرد تا افراد بیش تری از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر صاحب مسکن شوند.

استاندار اردبیل ادامه داد: مسکن یکی از مهم ترین نیازهای انسان هاست که با توجه به تامین این نیاز اساسی لازم است طرح های مسکن مهر در اولویت قرارگرفته و تکمیل شود.

نیکزاد با تاکید بر ضرورت احداث زیرساخت های مسکن مهر بیان کرد: احداث و تامین مساجد، مدارس، مراکز بهداشتی و درمانی و دیگر امکانات رفاهی و خدماتی باید شتاب گرفته و شیرینی و لذت سکونت در واحدهای مسکن مهر در کام مردم نمود پیدا کند.

وی همچنین از ثبت و اسناد، نظام مهندسی و دیگر دستگاه های ذی ربط خواست به سرعت در زمینه تفکیک، صدور اسناد مالکیت و پایان کار ورود پیدا کنند و دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت های تعاونی های مسکن مهر افزود: بانک مسکن در زمینه اعطای تسهیلات به شرکت های تعاونی براساس ضوابط و مقررات اقدام کند.

نیکزاد ادامه داد: بسیاری از واحدهای مسکن مهر در حال واگذاری است و باید تلاش شود تا سرعت عمل در این واحدها افزایش یابد تا رضایت مندی مردم را به همراه داشته باشد.

رییس کارگروه مسکن استان اردبیل اظهار کرد: رفع سریع مشکلات در این حوزه از نیازهای اساسی و ضروری است و در این راستا دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت گاز، آب، برق و فاضلاب در شرایط کنونی بیشتر تعهدات خود را اجرایی کردند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: باید همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه ها انشعاب فاضلاب، تلفن، آب و برق اجرا و تکمیل شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، اقشار ، کم ، درآمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.