سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوستان صدف خود را برای اوقات فراغت شهروندان آماده کرد

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4 گفت:اين اداره در نظر دارد جهت رفاه حال شهروندان در هوای گرم تابستان بوستان صدف را به شهروندان برای استفاده از اوقات فراغت خود و خانواده هایشان معرفی کند.

محمود عظیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: این بوستان در خیابان استاد حسن بنا، انتهای تپه های خوش آب و هوای شمس آباد در محله مبارک آباد در سال 1373 تاسیس و راه اندازی شد.
رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 تصریح کرد: مساحت کلی این بوستان 2946 مترمربع و مساحت چمن کاری انجام شده در آن 17012 مترمربع با پوشش گیاهی 350مترمربع و جنگلکاری با مساحت 3062 مترمربع را داراست.
عظیمی بیان کرد: در این بوستان درختچه های رز به تعداد 128 اصله و مساحتی با 1089 مترمربع گل کاری شده با زمین بازی به مساحت 573 مترمربع و آبنمای زیبایی به مساحت 423 مترمربع که چشم انداز زیبایی به این بوستان داده و با 46 نیمکت و 32 سطل زباله و 8 سرویس بهداشتی و 42 قطعه وسایل بدنسازی محیط خنک و دلپذیری در این هوای گرم به بازدیدکنندگان هدیه می کند.
وی اظهارداشت: در این بوستان یک فرهنگسرا موجود است و آبیاری انواع گونه های گیاهی و درختان از 1 حلقه چاه در همین بوستان تامین می گردد و نوع روشنایی این بوستان کم مصرف می باشد./
برچسب ها: صدف ، بوستان ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.