سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، 
نشريه صهيونيستي "الگماينه" در سرمقاله جديد خود با انتقاد از سياست خارجي دولت اوباما در قبال کشورهاي خاورميانه سياست وي در قبال برنامه هسته اي کشورمان را ناکارآمد خوانده است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به قدرت نظامي بالاي حزب الله و حماس اذعان کرد.
مصر همچنان پرتنش است و اين در حاليست که مشاور "عدلي منصور" رئيس جمهور موقت مصر از اصلاح قانون اساسي ظرف چهار ماه آينده خبر داده است.
نمايندگان کنگره آمريکا روز سه شنبه سرويس هاي اطلاعاتي اين کشور را به تجاوز به حريم خصوصي مردم آمريکا متهم و اعلام کرد جمع آوري اطلاعات ارتباطي شهروندان به کمک "برنامه هاي غيرقانوني " صورت گرفته است.
"ديويد ريچاردز" رييس ستاد مشترک ارتش انگليس در مصاحبه تازه خود با نشريه "ديلي تلگراف" با اذعان به شکست خورده بودن اعلام احتمالي منطقه پرواز ممنوع در سوريه اظهار داشت که اين اقدام بدون در اختيار داشتن کنترل زميني خاک سوريه اقدامي ناموفق خواهد بود.
"گلناز اسفندياري" در مقاله اي در آسيا تايمز تحت عنوان "اقتصاددانان ايراني کارزار مخالفت با تحريم هاي ضد ايراني را آغاز کرده اند" به آغاز کارزاري از سوي جمعي از اقتصاددانان کشورمان در مخالفت با تحريم هاي وضع شده از سوي کشورهاي غربي عليه ايران اسلامي اشاره مي کند.
کشور مصر پس از تشکيل دولت موقت نيز صحنه تظاهرات است.
پرس تي وي در خبري فوري اعلام کرد يک فروند بالگرد نظامي سوريه به شهرکي مرزي در شرق لبنان چهار راکت شليک کرد.
حمله يگان هاي ويژه رژيم صهيونيستي به زندان ايشل موجب زخمي شدن تعدادي از اسيران فلسطيني شد.
در حاليکه يک مقام رژيم صهيونيستي اعلام کرده بود تل آويو با فرمول پيشنهادي جديد براي گفتگوهاي صلح با فلسطينيان که بر اساس آن مرز کشور آينده فلسطين بر مبناي خطوط مرزي پيش از جنگ سال 1967 خواهد بود، موافقت کرده، نتانياهو اين خبر را تکذيب کرد.
در آستانه سفر "ولفگانگ شوئيبله" وزير دارايي آلمان به يونان بيش از چهار هزار نيروي امنيتي در اين کشور به حال آماده باش در آمده اند.
ائتلاف ملي حمايت از مشروعيت (ائتلاف هواداران محمد مرسي) در فراخواني با عنوان "تظاهرات ميليوني پيروزي" از همه هواداران خواست فردا در شهرهاي مختلف اين کشور راهپيمايي کنند.
خبرگزاري "فرانسه" از راي دهي و اظهارنظر قريب الوقوع رهبران فلسطيني در مورد طرح پيشنهادي "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا پيرامون از سرگيري مذاکرات صلح فلسطينيان و رژيم صهيونيستي خبر داده است.


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.