سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانتري 152 خاني آباد خبر داد:

بازداشت سارق لوازم خودرو در آخرين سرقت

سرهنگ حسين ذكايي صبح امروز از دستگيري يك سارق لوازم خودرو طي يك تعقيب و گريز پليسي در " نعمت آباد " خبر داد و افزود: از اين متهم تعدادي اموال مسروقه كشف شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سرهنگ حسين ذكايي خو رييس کلانتري 152 خاني ضمن اشاره به دستگيري يك سارق سابقه دار لوازم خودرو در نعمت آباد زير پل سروري به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:عصر روز گذشته سه شنبه بيست و پنجم تير ماه سال جاري در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور ماموران اين يگان هنگام گشتزني در محدوده مذکور به فردي كه تعدادي ضبط و پنل و کيف مدارک در دست داشت مشکوک شدند.
 
ذكايي خو با اشاره به غلط انداز بودن چهره متهم ادامه داد: ماموران براي بررسي موضوع به وي نزديک شدند اما فرد مذکور به محض مشاهده پليس فرار را بر قرار ترجيح داده و با استفاده از يک دستگاه موتورسيکلت که از آن براي سرقت لوازم خودروهاي شهروندان استفاده مي کرد متواري شد.
 
كلانتر 152 خاني آباد بيان كرد: با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز شد ، متهم بدون توجه به اخطار پليس همچنان به فرار خود ادامه مي داد تا اينکه نهايتا طي مسير كوتاهي موفق شدند موتورسيكلت را متوقف و متهم را دستگير كنند.
 
سرهنگ حسين ذكايي خو در خاتمه تصريح كرد: در بازرسي از متهم كه " رجب " نام داشت تعدادي ابزار آلات سرقت كشف شد در بازجوييهاي اوليه از نامبرده مشخص شد نامبرده از سارقان سابقه دار است که با موتورسيکلت در محدوده مذکور پرسه زده و اقدام به سرقت لوازم داخلي خودرو مي کند که به اين ترتيب موتورسيکلت وي نيز شناسايي شده و به همراه متهم به کلانتري منتقل شد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.