سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به رياست معاون اول رييس جمهور صورت گرفت

تشکيل آخرين جلسه شوراي عالي اشتغال در دولت دهم

آخرين جلسه شوراي عالي اشتغال در دولت دهم عصر سه شنبه به رياست معاون اول رييس جمهور برگزار شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آخرين جلسه شوراي عالي اشتغال در دولت دهم عصر سه شنبه به رياست معاون اول رييس جمهور برگزار شد.

محمدرضا رحيمي در اين جلسه که در مجتمع اداري- فرهنگي ولايت کميته امداد امام خميني(ره) در منطقه سوهانک برگزار شد، ضمن آرزوي قبولي طاعات و توفيق کسب برکات ماه مبارک رمضان، از زحمات و تلاشهاي اعضاي شوراي عالي اشتغال طي سالهاي اخير تقدير و تشکر کرد.
 
معاون اول رييس جمهور با بيان اينکه شوراي عالي اشتغال تا پيش از دولت نهم 39 جلسه داشته، خاطرنشان کرد: اين شورا در دولت نهم 11 جلسه و در دولت دهم 54 جلسه تشکيل داد که نشان دهنده اهميت دولت دکتر احمدي نژاد به موضوع اشتغال و ايجاد فرصت هاي شغلي است.
 
رحيمي با اشاره به سخنان برخي افراد که سعي دارند عملکرد شوراي عالي اشتغال را زير سوال ببرند، افزود: برخي افراد اين روزها عملکرد شورا را ضعيف و آمار اشتغال آن را بسيار پايين اعلام کرده اند که اين رفتار ظلم بزرگي به جامعه و دست اندرکاران اشتغالزايي کشور است.
 
وي اضافه کرد: کميته امداد امام خميني(ره) به تنهايي در دو سال اخير 600 هزار فرصت شغلي ايجاد کرده است که اين رقم به تنهايي بسيار بالاتر از رقمي است که اين افراد اعلام مي کنند.
 
در اين جلسه رييس کميته امداد امام خميني(ره) گزارشي از اهم برنامه هاي اين نهاد براي توسعه اشتغالزايي و اقدامات انجام شده براي تحقق هدفگذاري ايجاد 500 هزار فرصت شغلي در سال 92 ارائه کرد.
 
رييس کل بانک مرکزي نيز در اين نشست به ارائه گزارشي در خصوص اختصاص 30 درصد از منابع قرض الحسنه بانکهاي خصوصي به طرح هاي خوداشتغالي و مشاغل خانگي پرداخت.
 
گزارش مرکز توسعه روستايي و مناطق محروم کشور در خصوص ساماندهي حمل و نقل بار و مسافر روستايي و پيشنهاد تامين منابع مالي خرد روستايي از طريق تاسيس صندوقهاي محلي، از ديگر موضوعاتي بود که در اين جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
گفتني است معاون اول رييس جمهور پس از پايان اين جلسه از نمايشگاه دستاوردها و توانمنديهاي افراد تحت پوشش کميته امداد امام خميني(ره) بازديد کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.