سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جريمه 165 ميلياردي متخلفان/ برخورد با متخلفان ابزار ايجاد آرامش اقتصادي

مدير كل سازمان تعزيرات حكومتي استان بوشهر از محكوميت 165 ميلياردي متخلفيني كه مرتكب تخلف شده اند خبر داد.

 محمود احمدي در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:از ويژگي هاي هاي بارز اين مجموعه سرعت در رسيدگي به شکايت است كه به تبع آن منجر به تسريع در احقاق حقوق مصرف كننده مي شود .
همچنين نداشتن هيچ گونه هزينه مالي براي اين رسيدگي و يا اجراي حكم را مي توان نام برد . اين ويژگي بارز سبب شده در سالهاي اخير شاهد فراواني مراجعات و دادخواهي مردم از اداره كل تعزيرات حكومتي باشيم كه آمار عملكرد خود گوياي اين مطلب است.
 مدير كل سازمان تعزيرات حكومتي استان بوشهر درباره رويكرد و نگرش سازمان تعزيرات گفت: در حال حاضر در تعزيرات رويكرد و نگرشي كه وجود دارد تحقق بيشتر آرامش و امنيت اقتصادي در تمامي موضوعات صلاحيتي مي باشد.
محمود احمدي اذعان كرد: تعزيرات استان 3هزار 831 گشت و بازرسي مشتركي كه با ساير دستگاه ها در سال 91 برگزار كرده موفق به كشف 3هزار 394 تخلف گزارش شده كه در مقايسه با سال90 از نظر انجام بازرسي137 درصد و از نظر كشف تخلفات 97درصد افزايش را نشان مي دهد .
وي در ادامه آماري از پرونده هاي رسيدگي شده به اين سازمان خبر داد و گفت: 10هزار    137پرونده وارده به اين سازمان  رسيدگي و حكم قانوني صادر شده  كه درهمين راستا متخلفين به پرداخت 165ميليارد 708 ميليون180 هزار و 169 ريال در حق خزانه دولت محكوم شدند.
احمدي بيان كرد:. اين آمار عملكرد در مقايسه با سال 90از نظر تعداد پرونده 20درصدميزان پرونده هاي رسيدگي شده 18درصدو از نظر اجرا ي احكام 34 درصدافزايش داشته است. /ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.