سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

با هر بار اهدا خون، جان 3 بیمار را نجات می‌دهید

مدیرکل پایگاه انتقال خون خوزستان گفت: اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، در هفتمین روز ماه مبارک رمضان تحت عنوان «روز قرار مهربانی»، در پایگاه‌های انتقال خون حضور یافته و در اقدامی نوع‌دوستانه خون خود را اهدا کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران دکتر «عبدالحسین قاسم‌زاده» با اشاره به اقدام مشترک بین سازمان انتقال خون ایران و جمعیت هلال‌احمر ایران و با شعار «اهداء خون، اهداء عضو، هدیه‌ای برای نجات جان انسان‌ها»، اظهار کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر برای توسعه‌ی حس نوع‌دوستی و مهرورزی، ترویج فرهنگ اهداء خون داوطلبانه و مستمر و نهادینه کردن تلاش برای تامین سلامت و تسکین آلام هموطنان، در پایگاه‌های انتقال خون که تنها متولیان تامین ذخایر سالم و کافی خون و فرآورده‌های خونی در کشور هستند، حضور یافته و خون خود را اهدا کردند.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمان نگهداری خون و فرآورده‌های آن و کاهش ذخایر خونی در ماه مبارک رمضان، امید می‌رود با مشارکت سازمان‌های دولتی و نهادهای مشترک، بتوانیم گامی بزرگ در مسیر القا و ایجاد فرهنگ اهداء خون در میان اقشارمختلف جامعه برداریم.

قاسم‌زاده ادامه داد: اهداء خون یک نذر روزانه است که با ادای آن در هر بار می‌توان جان 3 بیمار را از مرگ حتمی نجات داد و آنان را به آغوش خانواده باز گرداند. اندکی بیندیشیم زیرا حادثه و بیماری هر لحظه در کمین همه‌ی ما است.
منبع: ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.