سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین اولویت شورای چهارم است/ احداث مسجد قرآن در برازجان

منتخب شورای اسلامی شهر برازجان از احداث مسجد قرآن در برازجان خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین اولویت شورای چهارم است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  ، مرتضی قدوسی شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان قرآنی شهرستان دشتستان اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی شهرستان دشتستان در 10 سال گذشته ظهور و بروز بیشتری داشت و با نشاط بیشتری شاهد اجرای فعالیت‌های فرهنگی بودیم.

منتخب شورای اسلامی شهر برازجان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون فعالیت قرآنی خاصی در شهرستان دشتستان شاهد نیستیم و به‌نوعی شاهد رکود فعالیت‌های قرآنی شهرستان هستیم.

قدوسی بیان داشت: وضعیت فعلی نشان‌ دهنده بی‌مهری به فعالیت‌های قرآنی است و انتظار می‌رود مسئولان توجه بیشتری به این مساله داشته باشند.

وی اضافه کرد: مسئولان شهرستان باید با برنامه‌ریزی اساسی و کارآمد برای توسعه و تقویت فعالیت‌های قرآنی شهرستان تلاش کنند.

این فعال قرآنی با اشاره به کثرت مشکلات دشتستان در حوزه‌های قرآنی اذعان داشت: فعالان قرآنی شهرستان دشتستان با مشکلات زیادی مواجه هستند و حل این مشکلات بدون عزم جدی مدیران اجرایی شهرستان امکان‌پذیر نیست.

قدوسی عنوان کرد: تمامی فعالان قرآنی دغدغه مکان مشخص برای فعالیت‌های قرآنی را دارند و بر اساس مذاکراتی که صورت گرفته، رفع این مشکل در دستور کار شورای چهارم قرار گرفته است.

وی یادآور شد: احداث مسجد قرآن در شهر برازجان از اقدامات ارزشمندی است که با هماهنگی و حمایت شورای چهارم به‌منظور هماهنگی بیشتر فعالیت‌های قرآنی شاهد خواهیم بود.

قدوسی گفت: سامان‌دهی فعالیت‌‌های قرآنی و ایجاد مامنی برای پیگیری دغدغه‌ فعالان قرآنی از مهم‌ترین دستاوردهای ایجاد مسجد قرآن در شهر برازجان است.

وی افزود: تامین زمین برای احداث مسجد قرآن شهر برازجان از طریق شهرداری انجام می‌شود و از طریق دستگاه‌های فرهنگی نیز برای تامین اعتبار آن تلاش می‌کنیم.

منتخب شورای اسلامی شهر برازجان تاکید کرد: همزمان با شروع کار شورای چهارم شاهد تشکیل هیئت امنای این مسجد خواهیم بود و به‌صورت اساسی پیگیری‌ها برای ساخت آن را انجام خواهیم داد.

قدوسی بیان داشت: در سال‌های اخیر شاهد صرف هزینه‌های هنگفت در عرصه فرهنگی بوده‌ایم، ولی به دلیل عدم هدف‌گذاری اعتبارات فرهنگی نتایج مشخصی را شاهد نبوده‌ایم.

وی متذکر شد: انجام هدف‌گذاری به‌منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های اساسی است که شورای چهارم شهر برازجان به‌صورت اساسی به آن توجه خواهد داشت.
برچسب ها: عسلویه ، برازجان ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.