سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

طرح واکسن آنفولانزا در دولت احمدی نژاد صنعتی شد

پزشک فعال در پارک فناوری شهرستان پردیس گفت : در دولت محمود احمدی نژاد با کمک وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین معاونت علمی و فناوری دولت این طرح را به طرحی صنعتی تبدیل کردیم .

دکتر صابر فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فعالیت پار ک فناوری شهرستان پردیس گفت :با توجه به سختی های زیادی که در مراحل تولید واکسن آنفولانزا در سالهای گذشته داشتیم پس از فراز و نشیب های فراوان در حوزه هایی به ویژه تامین اعتبار برای تولید این واکسن در نهایت کار انجام شد .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به ساختار صنعتی شدن این طرح تصریح کرد :در دولت محمود احمدی نژاد با کمک وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین معاونت علمی و فناوری دولت این طرح را به طرحی صنعتی تبدیل کردیم .

پزشک فعال در پارک فناوری شهرستان پردیس در خاتمه با تاکید بر اینکه واکسن آنفولانزا به روش تخم مرغی در آینده وارد بازار خواهد شد اظهار داشت :تولید واکسن آنفولانزابه روش تخم مرغی انجام می شود با وجود اینکه ویروس اصلی را از سازمان بهداشت جهانی تحویل می گیریم ولی در کشور پس از طی مراحل آزمایشگاهی این واکسن را تولید و به جامعه عرضه خواهیم کرد ./س


برچسب ها: واکسن ، آنفولانزا ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.