سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان تحليلگر آمريکايي به شکست حاميان تروريستها در سوريه

تحليلگر آمريكايي شکست تروريست هاي مسلح در سوريه را شکست حاميان غربي شان دانست و گفت: شکست تروريست ها نشان دهنده پايان تجاوزگري به سوريه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم؛ «جيم دن»  در مصاحبه با اين شبکه تصريح کرد  سياست آمريكا و غرب درباره گروه هاي مسلح در سوريه فاجعه آميز بود؛ در واقع غرب بر اثر فشارهاي (رژيم) اسرائيل به ارائه تسليحات نظامي به گروه هاي مسلح در سوريه پرداخت.

اين تحليلگرآمريکايي افزود: تروريست ها جنگي را به نام «جنگ جهادي» هدايت مي کنند و باعث ايجاد ناامني و بي ثباتي در سوريه شده اند. خواست آنها تنها نابود كردن و ويران كردن سوريه است.غربي ها اكنون به اشتباه خود پي برده اند؛ به ويژه اينكه افكار عمومي در كشورهاي آمريكا، فرانسه و انگليس دريافته كه اگر گروه هاي تندرو بر سوريه تسلط يابند، آنها هيچ امنيتي نخواهند داشت.

وي ادامه داد: دليل ديگر تغيير سياست غرب، ايستادگي و پايداري روسيه در كمك به سوريه است. اين موضوع معادله قوا در منطقه را به ضرر (رژيم) اسرائيل تغيير داد.جيم دن خاطرنشان کرد: اسرائيلي ها بر اين گمان بودند كه قدرت اول نظامي در منطقه خاورميانه هستند ولي اكنون آنها با يك فاجعه مواجه اند.

دن تأکيد کرد: ارتش سوريه اكنون در نبرد ميداني در حال پيشروي است و بشار اسد از حمايت مردمي برخوردار است و در ميز مذاكرات به مخالفان خواهد گفت كه هيچ چيزي را واگذار نخواهد كرد.وي افزود: تصور نمي کنم گروه هاي مسلح بتوانند مناطقي را كه در ابتداي بحران سوريه بر آنها تسلط يافته اند، نگه دارند. واضح است كه آنها شكست خورده اند و اين به معناي پايان تجاوزگري به سوريه است.

برچسب ها: تروریست ، سوریه ، حامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.