سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداري 10 ميلياردي با ترفند شرکت در مزايده

فردي که در پوشش خريد آهن آلات و شرکت در مزايده اقدام به کلاهبرداري 10 ميلياردي کرده بود صبح امروز دستگير شد.

سرهنگ گلزاري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر گفت: با ارسال پرونده‌اي با موضوع کلاهبرداري فردي به نام مرتضي که در پوشش خريد آهن آلات و شرکت در مزايده مبالغ هنگفتي از شاکيان دريافت کرده بود پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين فرد خود را شخصي با تجربه و بانفوذ در بازار آهن و مزايده معرفي کرده و از شکات در مجموع مبلغ 10 ميليارد ريال پول دريافت و تاکنون هيچ اقدامي نسبت به خريد آهن و يا شرکت در مزايده انجام نداده است.

جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در خصوص نحوه دستگيري متهم بيان داشت: با اطلاع قبلي قرار بود متهم به همراه يکي از شاکيان جهت شکايت صوري و تباني در دادسرا حضور پيدا کند که به محض ورود ماموران در اقدامي ضربتي وي را دستگير کردند.

اين مقام مسئول انتظامي تاکيد کرد: با هوشياري ماموران و استفاده از شگردهاي خاص پليس متهم دستگير و در بازجويي هاي عنوان داشت: با وعده شرکت در مزايده و خريد آهن از شاکيان مبالغي را گرفته و با وعده دستايابي به سود بيشتر آنها را فريب مي دادم و پس از روشن شدن صوري بودن مزايده با وعده خريد سکه هاي قيمتي و فروش آن به قيمت کلان از آنها کلاهبرداري کردم.

متهم پس از صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

برچسب ها: آهن ، خرید ، مزایده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.