سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تورم در قم پایین‌تر از متوسط کشوری است

معاون برنامه ریزی استاندار قم نرخ تورم در استان قم از میانگین کشوری پایین‌تر است گفت: بدهی معوقه بانک‌های استان بر اساس آمارهای اعلام شده در رتبه ۲۸ است و این بدان معنا است که مردم قم جزو خوش حساب‌ترین‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید رضا دهناد در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای آخر تیرماه قرار داریم و زمان جذب اعتبارات عمرانی رو به پایان است مدیران استان در راستای جذب اعتبارات اقدام کنند تا کل اعتبارات در حوزه عمرانی جذب شود.

وی با بیان اینکه در سال 91 با محدودیت‌های جدی بودجه‌های عمرانی در کشور مواجه بودیم افزود: در چنین وضعیتی اعتبارات عمرانی استان قم با پیگیری‌های استاندار، تخصیص 50 درصدی یافت که رقم قابل توجهی بود.

معاون برنامه ریزی استاندار قم گفت: در حوزه تحقق درآمدهای مالیاتی با فعال شدن ستاد درآمد استان، نسبت به سال گذشته 57 درصد افزایش درآمدهای مالیاتی داشتیم که امیدواریم در سال جاری نیز بودجه مقرر شده در این بخش برای استان محقق شود.

دهناد با اشاره به انتشار آماری از سوی وزارت اقتصاد و دارایی اظهار داشت: بر اساس این آمار منتشر شده، تمام شاخص‌های کلان اقتصادی استان قم با وجود همه محدودیت‌های موجود از رشد جهش گونه‌ای برخوردار است.

وی افزود: در زمینه منابع مالی استان و بخش خصوصی 37 درصد رشد داشته و رتبه اول در کشور را کسب کردیم و در خصوص سپرده گذاری مردم در بانک‌ها نیز رتبه هفتم را داریم./س

برچسب ها: قم ، تورم ، پایین ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.