سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالرزاق: وضعیت مدافع روس تا چند روز آینده مشخص می شود

سرپرست گسترش فولاد تبریز گفت: خطیبی امروز صبح از بازیکن روسی تست گرفت و تا جمعه نظر نهایی خود را برای امضای قرارداد با این بازیکن می دهد.

عبدالرزاق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این بازیکن روسی در پست دفاع بازی می کند و اگر خطیبی در تمرینات از وی راضی باشد با قرارداد امضا می کنیم و تیم تکمیل می شود.

وی در ادامه بیان کرد: تا ظرف امروز پیشنهادات خود را به سازمان لیگ فکس می کنیم و امیدواریم تا تغییراتی را در برنامه لیگ صورت گیرد.

عبدالرزاق در خصوص حق پخش تلویزیونی و اعتراض برخی از باشگاه ها گفت: باشگاه ما اعتراضی نسبت به این موضوع ندارد و ما تابع قانون هستیم و فرقی نمی کند پول حق پخش اغزایش پیدا کند یا تغییر پیدا نکند.

وی در رابطه با وضعیت تیم تصریح کرد: تیم گسترش فولاد در شرایط خوب و عالی به سر می برد و با برگزاری بازی های تدارکاتی بازیکنان به هماهنگی لازم دست یافته اند.

سرپرست گسترش فولاد تبريز اضافه کرد: تیم برای بازی با استقلال آماده است و خوشحالیم که اولین بازی در تبریز برگزار می شود و ما حمایت تماشاگران خود را خواهیم داشت تا بتوانیم بازی خوبی را از خود به جای بگذاریم.

عبدالرزاق در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با غیرت بازیکنان بتوانیم بازی اول با استقلال را خوب انجام دهیم و روحیه خوبی را برای بازی های بعدی کسب کنیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.