سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهي اوقات فراغت شهروندان با 250 پايگاه فرهنگي

مدير روابط عمومي فرمانداري ملارد از فعال شدن 250 پايگاه و کانون فرهنگي به منظور غني سازي اوقات فراغت شهروندان اين شهرستان در تابستان سال جاري خبر داد.

اميني در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت برنامه ريزي مدون و توجه ويژه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تصريح کرد: 250 پايگاه فرهنگي در سطح شهرستان ملارد در زمينه‌هاي گوناگون اعم از مذهبي، تربيتي، علمي، اردويي، ورزشي و هنري و... فعالت خواهند داشت.
وي در ادامه افزود: 37 پايگاه قرآني وابسته به بسيج و سپاه، 32 کانون فرهنگي و تعدادي مجموعه ورزشي از نمونه اين مراکز فرهنگي و تربيتي است که به ساماندهي و غني سازي اوقات فراغت شهروندان در گروه‌هاي سني مختلف مي‌پردازند.
اميني راد در نهايت با بيان اينکه در کليه مراکز نامبرده سعي شده از اساتيد توانمند در اين جهت استفاده شود، تصريح کر د: يکي از مقاطع حائز اهميت اوقات فراغت بخصوص در طيف‌هاي سني جوان و نوجوان، فصل تابستان است که اميد آن داريم با تمهيدات اتخاذ شده فوق از سوي مسئولين در جهت پر کردن اوقات فراغت اين گروه از شهروندان در اين منطقه فصلي پر بار و پر ثمر در پيش روي فرزندان اين شهرستان قرار گيرد./ف
برچسب ها: ساماندهی ، اوقات ، فراغت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.