سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختران مسافر آذربایجان معرفی شدند؛

صرفه جویی فدراسیونی ها و ماندن چهار ملی پوش در تهران

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان فردا تهران را به مقصد آذربایجان ترک می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ترکیب تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در این اردو 14 ملی پوش و شش همراه وجود دارند که طبق نظر میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان اسامی 14 بازیکن برای حضور در اردوی تدارکاتی باکو اعلام شد.

طبق لیست ارائه شده قرار است در اردوی باکو شبنم علیخانی، فرنوش شیخی، مینا روستا، مهتاب رحمانی، مائده برهانی، ندا چملانیان، زینب گیوه، مهسا صابری، مهسا کدخدا، نگار کیانی، نیلوفر ابراهیمی، فاطمه رشیدی، فرانک بالبیان و فرزانه زارعی تشکیل می دهند.

اعضای کادر فنی تیم ملی در این اردو را نیز میترا شعبانیان (سرمربی) فریبا صادقی (مربی و سرپرست)، سارا خدارحمی (فیزیوتراپ)، زهرا حاجی انزهاری (مربی بدنساز) و قاسم شیرتری (مشاور فنی) تشکیل می دهند.

در حال حاضر تمرینات تیم ملی والیبال با حضور 18 نفر در آکادمی ملی المپیک تهران دنبال می شود اما قرار است فردا 14 نفر به آذربایجان اعزام شود و چهار نفر باقی مانده در تهران به تمرینات ادامه دهند.

استدلال کادر برای عدم همکاری این چهار بازیکن در آذربایجان و ماندن آنها در تهران صرفه جویی مسئولان فدراسیون است. در حالی که برای هر بازیکن باید فدراسیون شبی 100 یورو پرداخت می کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.