سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

انتظارات بخش خصوصی از دولت تدبیر و امید

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن استان اردبیل گفت: سربازان جبهه اقتصادی از دولت آینده انتظار دارند با آسیب شناسی و کالبد شکافی اقتصاد بیمار کشور، قفل های بسته شده در عرصه تولید و اقتصاد را با کلید تدبیر باز و به اجحاف های صورت گرفته در حق بخش خصوصی و رکود تولید ملی پایان دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حسین پیرموذن در جلسه کمیسیون تخصصی تجارت اتاق اردبیل با بیان اینکه ظرفیت ها و توانمندیهای بخش خصوصی در سالهای اخیر به جای بهره مندی در مسیر رشد و اعتلای کشور، دچار چالش های جدی شده است، تصریح کرد: مقاومت و کار شکنی سیستم بانکی در مقابل بخش خصوصی بر کسی پوشیده نیست و امروز نتایج این سیاست گذاریها ی غلط و ندانم کاریها را در متوقف شدن و یا کندتر شدن چرخ های تولید در واحد های تولیدی شاهد هستیم.

وی افزود: علاوه بر این محدودیت های خارجی به خاطر تحریم ها، موانع داخلی، شعارهای بدون عمل، افراط و تفریط ها و بی تدبیری تیم اقتصادی دولت بر دامنه مشکلات اقتصادی کشور افزوده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن استان با نادرست خواندن ادغام دو وزارت صنایع و بازرگانی ادامه داد: به عنوان نماینده بخش خصوصی صریح و شفاف می گویم که ادغام دو وزارتخانه صنایع و بازرگانی کار ناپخته بود که ضربه جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرد و آثار و تبعات منفی در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جامعه به وجود آورد؛ حتی معیشت مردم را نیز دچار مشکل جدی ساخت.

وی با تاکید بر اینکه آنهایی که بخشنامه های متعددی علیه تولید و صنعت صادر کردند و به قوانین مصوب مجلس در حمایت از تولید ملی بی اعتنایی کردند، امروز باید پاسخگو باشند، بیان کرد: عدم اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار از سوی دولت نمونه بارزی از عدم تمکین دولت به قانون و به چالش کشیدن امنیت اقتصادی در بخش خصوصی است/س.

برچسب ها: اردبیل ، انتظارات ، بخش ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.