سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

لزوم استفاده از ظرفیت های طبیعی و توسعه گردشگری در منطقه قره سو کلات

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بر لزوم توسعه گردشگری قره سو کلات به منظور استفاده از ظرفیت های طبیعی منطقه تاکید کرد.



.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد حسن واحدی در جلسه توسعه ظرفیت های گردشگری منطقه قره سو کلات گفت: رونق گردشگری در این منطقه نیازمند مدیریت، تخصیص اعتبار و استفاده از مشارکت بخش خصوصی می باشد.

وی ادامه داد: برای این امربایستی ابتدا نقشه GIS از 150 هکتار اراضی طبیعی منطقه تهیه و با برگزاری جلسه با اداره کل منابع طبیعی و وضعیت نوع مالکیت اراضی تعیین شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه پس از طی این مرحله وضعیت تغییر و تحول اراضی جهت واگذاری به شهرداری فراهم می شود، اظهار داشت: شهرداری طرح پیشنهادی خود درخصوص توسعه گردشگری قره سو را تهیه می کند و این طرح پس از تایید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان جهت طرح به کارگروه گردشگری ارجاع می شود.

واحدی تاکید کرد: با واگذاری مدیریت اراضی به شهرداری، اراضی ملی در اختیار نهادی مورد تایید مثل شهرداری قرار خواهد گرفت و لازم است جهت ایجاد تاسیسات خدمات دهنده به بخش خصوصی توسط شهرداری در آینده و بر اساس طرح مصوب تصمیم گیری کند.

شایان ذکر است منطقه ی قره سو کلات یکی از مناطق نمونه گردشگری است که در سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان مصوب شده است/س.

برچسب ها: گردشگری ، قرهسو ، کلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.