سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث نخستین پارک آبی شمال شرق تهران در بوستان پلیس

شهردار منطقه چهار از احداث نخستین مجموعه سرپوشیده آبی در بوستان پلیس خبر داد و گفت : عملیات احداث این مجموعه تفریحی با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر حسن کریمیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت توسعه مراکز تفریحی و گردشگری در منطقه چهار به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین منطقه کلانشهر تهران و به منظور جلوگیری از سفرهای درون شهری شهروندان، با مشارکت بخش خصوصی، عملیات اجرایی نخستین پارک آبی سرپوشیده شرق و شمال شرق تهران آغاز شد.
 
وی افزود: این پارک آبی سرپوشیده در فضایی به مساحت تقریبی 14,000متر مربع در ضلع شمال بوستان پلیس در خیابان توحید احداث خواهد شد.
 
کریمان با بیان اینکه در کنار این پروژه تفریحی و ورزشی، چندین پروژه دیگر نیز در دست اقدام است افزود: در ادامه اجرای طرح های بزرگ مشارکتی بازار بزرگ مبل هنگام به مساحت عرص? 3,815مترمربع درخیابان هنگام، ضلع جنوب میدان الغدیر در دست اقدام است و به عنوان یکی از پروژه های کلیدی ، نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه چهار خواهد داشت.
 
شهردار منطقه چهار در ادامه با اشاره احداث پروژ? پردیس سینمایی باران گفت: پروژه فرهنگی اجتماعی پردیس سینمایی باران نیز در فضایی به مساحت‌های عرص? شمالی 1355مترمربع و عرصه جنوبی 954 مترمربع در بزرگراه باقری در دست اقدام است.
 
وی افزود: با بهره برداری از پروژه های در دست اقدام منطقه چهار، به زودی این منطقه به بزرگترین مرکز گردشگری کشور تبدیل خواهد شد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.