سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

تغییرات مکرر در سرپرستی هیات، مشکلات را دو چندان می کند

نائب رئیس هیات اتومبیل رانی و موتور سواری بانوان آذربایجان غربی گفت: بخاطر تغییرات متعدد رئیس هیئت اتومبیل رانی در سال گذشته فعالیت های ورزشکاران معلق مانده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، راجی فر افزود: به علت معرفی رئیس هیات جدید اتومبیل رانی و موتور سواری هنوز دستور کار جدید ارائه نشده و فعالیت های  راکد  مانده است.


 

 

وی هم چنین گفت: به علت برخی مشکلات در حوزه بانوان نمی توانیم در کل استان عضو گیری کنیم و فقط در سطح شهرستان فعالیت می کنیم و بخاطر همین ضعف تقریبا هشت سال است که فعالیت قابل قبولی نداریم.

 

وی افزود: ما 15 ورزشکار داریم که همین افراد نیز در مسابقاتی که در 27 اردیبهشت ماه سال جاری در بناب برگزار شد شرکت کردند.

 

راجی فرد با اشاره به دلسرد کننده بودن عملکرد هیئت اتومبیل رانی اذعان کرد: سال گذشته برای تعدادی از بانوان علاقه مند کلاس های آموزشی مقدماتی برگزار شد که امسال نیز باید آموزش نیمه حرفه ای این افراد شروع میشد اما متاسفانه بخاطر تغییر رئیس هیئت اتومبیل رانی تمام برنامه هایمان عقب افتاد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلات داخلی اداره کل ورزش و جوانان، زحمات اعضای هیات اتمبیل رانی و موتور سواری را از بین می برد که در میان ورزشکاران بیشترین آسیب را می بینند./ج1

برچسب ها: هیات ، موتور ، اتومبیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.