سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار خداحافظی سفیر اتریش با صالحی

سفیر اتریش در پایان مأموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران به منظور خداحافظی، دیروز سه شنبه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتکو کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " علی‌اکبر صالحی " وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از فعالیت‌ها و اقدامات سفیر اتریش در کشورمان در طول مأموریتش تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: دو کشور ایران و اتریش همواره دارای روابط خوبی بوده‌اند و هیچ مانعی در روند توسعه و گسترش روابط ایران و اتریش وجود ندارد.

صالحی همچنین ابراز امیدوری کرد با مغتنم شمردن فرصت روی کار آمدن دولت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی از سوی غرب، شاهد تقویت روند تعامل و همکاری کشورهای اروپایی از جمله اتریش برای توسعه و گسترش روابط به خصوص در زمینه‌های اقتصادی و تجاری باشیم.

" توماس بوکس باوم " سفیر اتریش نیز در این دیدار ضمن تشکر از همکاری‌های مقامات ایرانی طی مأموریتش در کشورمان به خاطرات خوب خود از کشور و مردم با فرهنگ و متمدن ایران اشاره کرد و گفت: ما با ایران روابط خوبی داریم و ایران کشوری متمدن، دارای فرهنگ و تاریخ دیرینه با زیبایی‌های خاص خود است.

وی افزود: ایران ظرفیت بسیار زیادی برای همکاری دارد و امیدواریم در دولت جدید شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش روابط فی‌مابین به خصوص در عرصه‌های اقتصادی و بازرگانی و نیز گردشگری و افزایش تعامل بین مردم و دولت‌های دو کشور باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، اتریش ، سفیر ، خداحافظی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.