سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

سرمایه‌گذاری در ماکو موجب توسعه منطقه می‌شود

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: سرمایه‌گذاری در ماکو، رشد اقتصادی و توسعه منطقه را به دنبال دارد.

اسدالله علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، اظهار داشت: با انتقال 739 هکتار دیگر از اراضی ملی توسط اداره منابع طبیعی شهرستان ماکو به سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، زمین‌های تملکی این سازمان به یک هزار و 769 هکتار افزایش یافته است.

وی افزود: با نقل و انتقال اسناد زمین‌های ملی به سازمان منطقه آزاد ماکو، سرمایه‌گذاران از این به بعد قادر می‌شوند، در طول یک فرایند دو هفته‌ای نسبت به دریافت مجوز فعالیت اقتصادی و دریافت زمین مورد نیاز با کاربری مورد تقاضا اقدام کنند.

علیزاده اضافه کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند پروانه احداث بنا را از سازمان منطقه آزاد ماکو دریافت کنند، و پیش‌بینی می‌شود با آغاز چنین فرایندی آهنگ توسعه اقتصادی در شمال غرب ایران شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی ادامه داد: قبل از این و در مرحله نخست انتقال، یک هزار و 30 هکتار از اراضی ملی به نام سازمان منطقه آزاد ماکو سند خورده و انتقال یافته که با انتقال 739 هکتار دیگر از اراضی ملی توسط اداره منابع طبیعی شهرستان ماکو به سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، زمین‌های تملکی این سازمان به یک هزار و 769 هکتار افزایش یافت.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در این منطقه رشد اقتصادی و توسعه را برای همه شهرستان‌ها و استان‌های همجوار به ارمغان می‌آورد، و اشتغالزایی نیز به دنبال دارد./س

برچسب ها: سرمایه ، آزاد ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.