سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالار کیا:

سازمان لیگ باید شفاف سازی کند/ما نمی دانیم به سازمان لیگ بدهکاریم یا طلبکاریم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ما نامه ای به سازمان لیگ ارسال کردیم تا با تشکیل جلسه، محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس از تبلیغات دور زمین ، بلیت فروشی و غیره را مشخص کند.

محمود سالارکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان سازمان لیگ شفاف سازی نکردند که میزان درآمد باشگاه ها از محل فروش بلیت تبلیغات دور زمین چقدر است، ما هنوز نمی دانیم پولی در اختیار سازمان لیگ داریم یا به این سازمان بدهکاریم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اگر باشگاه پرسپولیس مطالباتی از محل درآمد سازمان لیگ داشته باشد آن وقت ما می توانیم بدهی هایمان را پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: میزان درآمد باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ برتر مشخص نیست و مسئولان باید در این زمینه شفاف سازی کنند. هر 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال فقط ورزشگاه آزادی را دارند اما فروش بلیت در اختیار این باشگاه ها نیست.

سالار کیا تصریح کرد: باشگاه های استقلال و پرسپولیس 35 میلیون تومان برای بازی کردن در ورزشگاه آزادی می پردازند. در حالیکه مسئولان سازمان لیگ باید تبلیغات دور زمین و فروش بلیت را برای سرخابی ها در نظر بگیرند.

وی عنوان کرد: اگر سازمان لیگ برتر قصد اعمال قانون در ثبت قرارداد تیمهای بدهکار را دارد باید محل در آمدهای تیمهای لیگ برتر از سازمان لیگ را مشخص کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره عدم ارائه خدمات فوتبال به تیمهای بدهکار گفت: ما تمام سعی مان را می کنیم که بدهی مان را پرداخت کنیم تا مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداشته باشیم.

سالار کیا در پایان خاطر نشان کرد: عدم حضور باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر به صلاح فوتبال نیست و ما قصد داریم با مذاکره مشکلات مالی مان را برطرف کنیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.